close
DE ZI CU ZISOCIAL

Îţi ghidează viaţă şi nici măcar NU AI IDEE cât de mult contează! Vezi despre ce e vorba

dfh5u4ydtbfdh

Te afectează pe toate planurile şi intră în conflict direct cu orice acţiune pe care îţi doreşti să o întreprinzi. Dacă şi tu ai problemă asta, CITEŞTE!

Studii din întreaga lume arată că oamenii sunt tot mai depresivi și găsesc tot mai greu moduri prin care să scape de pesimism. Totodată, cercetări ample arată că optimismul, convingerea că toate încercările vieții se vor sfârşi cu bine, este legat direct de un risc mai redus de a dezvolta afecțiuni psihice, comcomitent cu creșterea șanselor de a avea o viață mai lungă.

Unul dintre cele mai mari studii a fost efectuat pe 70.000 de femei din Statele Unite de Școala de Sănătate Publică a Universității Harvard, iar concluziile sunt spectaculoase. Optimistele au un risc cu până la 40% mai mic de a muri de accident vascular și boli de inimă, cu 38% mai mic de a muri de boli respiratorii, risc redus la jumătate ca o infecţie să le fie fatală și cu 16% mai mică probabilitata de a pieri din cauza cancerului.

Medicii americani considera că oamenii îşi pot îmbunătăţi perspectiva de viaţa făcând câteva modificări simple în rutină. Este nevoia de un pic de voință, dar acesta este secretul unei sănătăţi de invidiat. Un prim sfat este de a accentua aspectele pozitive ale vieţii. Într-un mic jurnal, puteți sublinia lucrurile bune care s-au întâmplat, precum și lucrurile care v-au bucurat.

1. Ascultaţi muzica preferată, recitiți o carte de dragoste cu final fericit sau luați legătura cu un bun prieten.


2. Nu vă mai încruntaţi când nu puteţi schimba turnura lucrurilor globale, tendinţele negative din societate, ci acţionaţi la un alt nivel, făcând un bine celor din jur şi VOUĂ: cum ar fi donarea de haine pentru o organizație nonguvernamentala, plantaţi un copac sau înscrieţi-vă într-un club de voluntariat într-un program after-school.


3. Concentraţi-vă atenția asupra momentului prezent și acceptaţi-l, fără planuri pe termen lung și scenarii asupra a ceea ce ar putea să nu meargă bine.


4. Iubiţi-vă mai mult pe voi!


5. Aveţi grijă mai mare de corpul dumneavoastră, alegeţi hrana de calitate, faceţi 10 minute de mişcare pe zi dacă sunteţi un sedentar prin definiţie şi dormiţi suficient.