close
DE ZI CU ZI

Cum să rezişti în faţa dulciurilor? Trucuri cu rezultate garantate!

22134ead6ba75a1fc512c7874c245258

S-a descoperit strategia perfectă care te poate ajuta să rezişti tentaţiilor! E timpul s-o împărtăşim cu voi!

Cu cât mănânci mai mult zahăr, cu atât vrei mai mult. Pot trece zile sau săptămâni până să te vindeci de dependenţa de zahăr şi să se cureţe organismul. Şi nu numai: studiile au arătat că excesul de zahăr poate grăbi procesul de îmbătrânire al corpului. Dacă ştii că nu poţi să rezişti tentaţiilor citeşte şi reţine următoarele  sfaturi, care au fost aprobate de către nutriţionişti şi te vor menţine pe drumul cel bun.

Fă alegeri înţelepte!  Ţine totul sub control şi încearcă să optezi pentru  dulciuri sănătoase, făcute în casă sau pentru cele fără zahăr. Mănâncă puţin din toate, ca să nu te frustrezi, iar cu timpul încearcă să reduci cantitatea, cu paşi mici o să scapi de această dependenţă.

www.one.ro
www.one.ro

Gândeşte pozitiv. Vei dobândi reuşite spunându-ţi că vei reuşi. ,,Cuvintele sunt puternice”, a spus Kathie Dolgin, autoarea unei cărţi de nutriţie. Dacă te gândeşti că este greu să rezişti dulciurilor, într-adevăr va fi greu să treci peste asta. Încetează să fii negativistă dacă vrei să deţii controlul asupra dietei şi sănătăţii tale. Crede că poţi face asta!

Nu te înfometa. Nu vrei să mănânci un bol plin cu bomboane? Propune-ţi să mănânci o masă echilibrată la trei sau patru ore, recomandate sunt trei mese şi două gustări bogate în proteine, care să te ajute să scapi de alte pofte.

Poate fi mai simplu dacă ştii exact ceea ce vrei. Înainte să cauţi untul, spre exemplu, gândeşte-te la ce ai nevoie cu adevărat. Greşelile oamenilor duc la foame şi pofte. Dacă ai momente când te simţi disperată după o gustare, uneori acestea sunt semne de deshidratare. Aşadar, bea multă apă pată şi hidratează-te, nu sucuri!  Când îţi doreşti să mănânci ceva, optează pentru o bucăţică de ciocolată neagră sau un iaurt simplu, în care să pui cereale sau ciocolată.

Nu mânca în exces. Ai încercat să fii corectă şi totuşi ţi-ai făcut o poftă? Iartă-te, iar după masă, asigură-te că mai mănânci doar atunci când îţi e foame. După următoarea masă e bine să mănânci alimente bogate în fibre, precum fructele, legumele şi cerealele integrale. Asigură-te că incluzi şi proteine, care te ajută să te menţii sătulă.

Tags : dependentadulciuriexcestrucuri